پانل والکریت با ضخامت ۳.۵ سانتیمتر (مخصوص سازه LSF)

L.S.F یک سیستم کامل ساختمانی است که در آن کلیه اعضا و قطعات ساختمان از ورق های گالوانیزه نازک به ضخامت ۱ تا ۲ میلیمتر ساخته شده و سایر پوشش ها و نماسازی ها تا پایان عملیات ساخت به صورت خشک اجرا می گردند.
پانل های والکریت ترکیبی از سیمان پرتلند، ریزدانه های پلی استایرن، سنگدانه های معدنی و مواد افزودنی است که به علت عدم استفاده از افزودنی های غیرآلی در فرآیند تولید، این صفحات کاملا در برابر آبریزش، رطوبت و شرایط متنوع جوی و اقلیمی مقاوم بوده، امکان رشد میکروارگانیزم هایی مانند قارچ یا کپک در آن ها وجود نداشته و مشکلاتی نظیر تورم، گسیختگی، افزایش ابعاد و ... در آن ها رخ نمی دهد.
این ساختار با وزن بسیار سبک، قابلیت اجرای سریع با ضخامت کم و مشخصات عملکردی فراتر از الزامات مقررات ملی ساختمانی کشور در زمینه عایق بندی حرارتی، صوتی و مقاومت در برابر حریق، ضمن کاهش بار مرده ساختمان و تسریع عملیات اجرایی، کمک شایانی به کاهش هزینه های گزاف سازه ای و آسایش ساکنین در حین بهره برداری از ساختمان می نماید.
این محصول در پروژه های LSF و سیستم های درای وال برج های بلند مرتبه کشور جایگاه ویژه ای دارد.

دیوار والکریت مخصوص سازه ال اس اف

نمونه پروژه های اجرا شده با پانل ۳.۵ سانتیمتر والکریت در سازه ال اس اف

پانل والکریت با ضخامت ۶ و ۸ سانتیمتر (دیوار داخلی)

-پانل والکریت با ضخامت ۸ سانتیمتر و ابعاد ۵۷*۱۲۰ سانتی متر جهت استفاده در دیوار داخلی ساختمان ها طراحی و ارائه شده است و طبق آزمایشات انجام شده کلیه الزامات عملکردی لازم را دارا می باشد. این دیوارها به صورت معمول با حداکثر یک سانتی متر گچ در طرفین ، حداکثر به ضخامت ۱۰ سانتیمتر می رسد که یک ضخامت بهینه برای به کار گیری در دیوارهای داخلی می باشد. همچنین این دیوارها مقاومت بالایی در برابر حریق داشته و گذردهی صوتی بسیار مناسبی دارند.

-پانل والکریت با ضخامت ۶ سانتیمتر و ابعاد ۵۷*۱۲۰ سانتی متر برای فضاهای داخلی ساختمان هایی ارائه شده اند که در برخی پروژه ها به دلیل استفاده بهینه از فضاها، لازم است حداقل ضخامت ممکن استفاده شود. همچنین برای دیوارهایی که نیازی به تامین کامل الزامات صوتی و حرارتی ندارند؛ مناسب است.

دیوار-والکریت-ضخامت-6-و-8-سانتیمتر
پانل والکریت با ضخامت ۶ و ۸ سانتیمتر

پانل والکریت با ضخامت ۱۰ و ۱۲ سانتیمتر (دیوار پیرامونی)

-پانل والکریت با ضخامت ۱۰ سانتی متر و ابعاد ۵۷*۱۲۰ سانتی متر با گذراندن کلیه تست های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مانند ضربه های جسم نرم وسخت، مقاومت در برابر فشار باد، مقاومت در برابر فشارهای خارج از صفحه، مقاومت در برابر حریق و صوت یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده به عنوان دیوار خارجی می باشد.
این دیوار با ضخامت بهینه، کلیه پارامترهای مورد نیاز عملکردی را دارا است و در مقایسه با سایر متریال های رایج با کمترین ضخامت در دیوارهای جانبی ساختمان قابل استفاده است.

-پانل والکریت با ضخامت ۱۲ سانتی متر و ابعاد ۵۷*۱۰۰ سانتی متر برای کاربردهای خاص و بالاتر از استاندارد و بر اساس سفارش کارفرمایان محترم طراحی و ساخته شده است که برای دیوارهای بین دو واحد، مناطق بسیار سرد و یا به عنوان دیوارهایی که نیاز به مقاومتی بالاتر از استانداردهای معمول دارند؛ قابل استفاده می باشد.

پانل والکریت با ضخامت ۱۰ و۱۲ سانتیمتر

پانل های ترمو EPS , XPS

-پانل ترمو EPS با ضخامت ۱۲ سانتی متر و ابعاد ۵۷*۱۰۰ سانتی متر و با لایه سه و چهار سانتیمتر EPS میانی دارای مقاومت حرارتی بهتر نسبت به پانل های عادی می باشد که طبق مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان برای ساختمان های با نیاز غالب حرارتی سرمایش و گرمایش زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پانل به دلیل مقاومت حرارتی بالا برای کلیه کاربرد ها و در کلیه ی اقلیم های ایران قابل استفاده می باشد.
-پانل ترمو XPS با ضخامت ۱۲ سانتی متر و ابعاد ۵۷*۱۰۰ سانتی متر دارای مقاومت حرارتی بهتری نسبت به پانل های ترموی EPS می باشد که جهت مصارفی که مقاومت حرارتی خاص را نیاز دارند؛ استفاده می شود که از آن ها می توان به سردخانه های صنعتی و کشاورزی و ... اشاره کرد.
مقاومت حرارتی این بلوک ها به حدی است که قابلیت جایگزینی با ساندویچ پنل را نیز دارد.

دیوار XPS , EPS
پانل ترمو XPS , EPS

پانل سه متری والکریت

پانل های با ارتفاع طبقه و با طول های مختلف بنا به سفارش مشتری قابلیت تولید دارند و دارای عرض ۱۰ تا ۶۰ سانتیمتر و هم ضخامت دیوار می باشند که کلیه تاییدیه های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را اخذ نموده است.

مجتمع مسکونی پارس ویرا
مجتمع مسکونی پارس ویرا واقع در تهران
پانل 3 متری والکریت
پانل سه متری

نظرات برخی از مشتریان ما

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید

تماس مستقیم با کارشناسان فروش والکریت

۰۲۱-۸۸۵۸۱۳۴۲
۰۲۱-۸۸۵۸۱۳۴۳
۰۹۰۲۴۳۲۲۶۴۷