بیست سال شکوفایی به پشتوانه نیم قرن تجربه

نمایشگاه گلرنگ

همزمان با بیستمین سالروز تاسیس گروه صنعتی گلرنگ نمایشگاه ویژه ای با مشارکت ساب هلدینگ های گروه و با حضور جناب اقای دکتر فضلی رئیس محترم هیئت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، سرکار خانم دکتر فضلی، نائب رئیس محترم هیئت مدیره و اعضای محترم هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ در ساختمان مرکزی گروه افتتاح شد.

در این مراسم جناب آقای دکتر مهدی فضلی و هیئت همراه ضمن بازدید از تمامی غرفه ها به اهمیت حضور گروه صنعتی گلرنگ در لیست ۵۰۰ شرکت برتر جهان اشاره کرد و  اظهار داشتند: امروز در بیستمین سالروز تاسیس گروه صنعتی گلرنگ که به پشتوانه نیم قرن تجربه حاصل شده است، در قدم اول با عنایت حضرت حق و سپس با لطف و تلاش شما همکاران عزیز  و سایر همکاران گرانقدر در شرایط بسیار خوبی هستیم، اما ما خوب را دشمن عالی می‌دانیم. ما در ساب‌هلدینگ‌ها و شرکت‌ها باید دست به دست هم دهیم و با تعاملی سازنده از امکاناتمان بهترین استفاده را داشته باشیم.

در ادامه این مراسم نائب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن خداقوت به همکاران  گرانقدر که در برپایی نمایشگاه تلاش مضاعف داشته اند بیان داشتند: خانواده عزیز و بزرگ گروه صنعتی گلرنگ که در همه شرکت‌ها مشغول به کار هستند برای تحقق یک هدف تلاش می کنند . امیدواریم عمر مجموعه طولانی باشد و دوستان همگی بتوانند در کنار هم اقتدار گروه صنعتی گلرنگ را در بلندآوازه‌ترین نقاط دنیا نظاره‌گر باشند. در پایان این مراسم ، آقای مهندس فاضلیان عضو هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیرعامل گروه پدیده پایدار لوح یادبود مراسم را تقدیم جناب آقای دکتر فضلی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما