رویداد نوآورانه دیوار (Wall-Tech)

رویداد نوآورانه دیوار

رویداد نوآورانه دیوار توسط مرکز رشد و نوآوری سوانح طبیعی در روز چهارشنبه مورخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در محل ساختمان مرکز و پژوهشکده سوانح طبیعی با هدف شناسایی تکنولوژی و فناوری های نوین در حوزه تخصصی دیوار برگزار گردید و شرکت هایی با فعالیت در همین حوزه گرداگردهم آمدند.

رویداد با سخنرانی جناب آقای مهندس جعفری معاون پژوهشی پژوهشکده سوانح طبیعی پیرامون اهمیت انتخاب دیوار در کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن در ساختمان ها آغاز گردید.

جناب آقای مهندس حدادی مدیریت مرکز رشد و نوآوری سوانح طبیعی به معرفی شرکت های حضور یافته در این رویداد پرداختند و نحوه انتخاب محصولات جهت استفاده در پروژه های شرکت ایمن محیط را مطرح نمودند.

در ادامه رویداد جناب آقای دکتر محمدی عضو هیئت علمی پژوهشگاه زلزله نیز با اشاره به زلزله سر پل ذهاب،از نقش بسیار مهم دیوار ها در ایمنی ساختمان سخن گفتند و ضمن معرفی محصولات؛ زمانی به هر یک از شرکت ها جهت ارائه محصولات خود اختصاص داده شد.

معرفی شرکت دانش بنیان پدیده پایدار صنعت ساختمان به عنوان یکی از شرکت های حضور یافته در رویداد؛ توسط جناب آقای مهندس میر عالی مدیر عامل این شرکت انجام پذیرفت.

ایشان در ابتدای سخنرانی خود به زلزله خیز بودن کشور ایران و وقوع زلزله های رودبار، منجیل، بم و سر پل ذهاب اشاره نمودند که حاکی از آن است در کشور عزیزمان، به طور میانگین هر ۱۰ سال یکبار شاهد یک پیشامد ناگوار هستیم که به ما درس می دهد توجه ویژه ای بایستی به اجزای غیرسازه ای داشته و با پرهیز از کپی کاری، محصولی متفاوت و جدید ارائه نماییم.

در ادامه نیز ضمن معرفی محصولات فعلی و جدید( پانل سه متری و نعل درگاه بتنی) از رو نمایی محصولات دیگر در سال آینده خبر داد.

در پایان رویداد دعوت شدگان به شبکه سازی با شرکت‌کنندگان و بازدید از نمایشگاه محصولات پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما